Menu
Creëer samen met ons een vibrerende community waar studenten, young professionals, ondernemers & hogescholen samenkomen
Xior is de grootste eigenaar & uitbater van studentenhuisvesting in continentaal Europa. Onze missie is om zo veel mogelijk studenten een geweldige eerste woonervaring te laten beleven. We bieden een tweede thuis aan meer dan 21.000 studenten in België, Nederland, Duitsland, Polen, Spanje, Portugal, Denemarken en Zweden. Een plek waar ze kunnen wonen, connecteren, studeren en ontspannen.
We willen meer doen dan enkel de infrastructuur ter beschikking stellen voor onze studenten. Wij geloven dat we een fundamentele rol spelen in de weg die studenten afleggen naar zelfstandigheid. Daarin spelen onze mensen een cruciale rol.
Naast onze studentenaccommodaties hebben we met Connect-U in Enschede een groter concept gelanceerd. Het voormalige ziekenhuis is volledige getransformeerd naar een multifunctionele accommodatie; we huisvesten studenten & young professionals, bieden onderwijsruimte aan hogescholen & universiteiten en hebben kantoorruimtes voor allerlei soorten ondernemers. Deze ruimtes zijn allemaal om een centraal plein gesitueerd waar ruimte is voor horeca, vergaderingen en evenementen.
Wil jij hieraan bijdragen als Front Office & Event Coördinator in Enschede?
Als Front Office & Event Coördinator bij Xior maak je het verschil door uitstekende & gastvrije service te bieden aan onze potentiële, aanstaande en huidige huurders. Je doet dat door vanuit de front office het gezicht van de locatie te worden. Hier ben je bereikbaar voor vragen, zorg je er voor dat de administratieve processen correct en vlot verlopen en dat de Connect-U community verder opgebouwd wordt. Deze vacature staat open voor 32-40 uur per week.
Jobomschrijving:
Je ben hét aanspreekpunt voor onze huurders en bezoekers;
Je beantwoordt vragen over bijv. hun contract, opkomende evenementen, vragen over hun studio, kantoorruimte of het gebouw in het algemeen. Denk hierbij aan:
o Het ontvangen van bezoekers voor de vergaderruimtes
o Organiseren van events en het begeleiden van bezoekers hiernaar toe
o Het doen van check-ins & outs van bewoners
o Aan- en afmelden van leveranciers
Je bent verantwoordelijk voor het boekingsproces van de vergaderruimtes van A-Z;
Je beheert alle boekingsaanvragen en zorgt ervoor dat de bezoeker precies krijgt wat hij/zij nodig heeft voor een perfecte vergadering. Je zorgt ervoor dat de verhuur gemaximaliseerd wordt en efficiënt verloopt. Verder draag je ook de verantwoordelijkheid voor de staat van de vergaderruimte; is na elke vergadering de ruimte weer netjes gemaakt? Zijn alle attributen nog werkend en staat de ruimte weer klaar voor verdere verhuur?
Je bouwt actief mee aan de Connect-U community;
Het community gevoel staat aan de basis van Connect-U. Alles draait om het in contact brengen van de bewoners, commerciële huurders en hogescholen/universiteiten. Je organiseert netwerkborrels en allerlei evenementen om te zorgen dat de community volledig tot uiting kan komen. Daarnaast is het aan jou om te achterhalen wat de wensen en behoeftes zijn zodat je dit in je evenementen mee kan nemen.
Jouw profiel:
Wat wij aanbieden: